Cookies de analiza a traficului  Accept | (oricand puteti renunta la acceptul dat) Detalii
0
Back To Top
click aici:  REDUCERI 10-24%
23 Ianuarie - 31 Ianuarie 2025
(reduceri pe Autori, pe Edituri și pe Categorii)

 
​Comenzi peste 200 lei > transport gratuit
   Comenzi peste 350 lei > reducere 15%
0
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Credința Ortodoxă Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea ISTORIE - Politică - Sociologie Cărți pentru COPII Minte sănătoasă în corp sănătos Timpul liber (turism, literatură) EDUCAȚIE. Ştiinţă. Afaceri. SENSUL VIEȚII Idei de CADOURI (reduceri 10-24%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis.
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=4.9761 LEI   1 USD=4.7849 LEI

 

 

 

 

 

Cuprins si Rasfoire
Autor: Monica Maria Coroş

Editura C.H. Beck*
Categorie: TURISM în România. Hărți. Sport (J3) (J3)
Anul 2015
590 pagini
16,5x23,5 cm
855 grame
ISBN (cod bare): 9786061805020
Cod produs: 75184
Stoc limitat
PRET: 70 RON



Prezentare Managementul cererii si ofertei TURISTICE:


Demers deosebit de ACTUAL, INTERESANT și UTIL
pentru decidenții turismului românesc
În contextul prezent turismul, ca parte esențială a multor economii naționale și regionale, poate fi un important factor de dezvoltare, atunci când este desfășurat corespunzător. Turismul devine un element-cheie al economiei oricărei țări sau regiuni care se bucură de existența unor resurse turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut și, totodată, foarte trist că în România turismul este insuficient exploatat, deși potențialul turistic este unul extrem de generos.

Despre lucrare
Cartea își propune o analiză a managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania, și este un demers deosebit de actual, de interesant și de util atât pentru literatura de specialitate din țara noastră, cât și pentru decidenții turismului românesc.
Lucrarea reprezintă rezultatul unor cercetări deosebit de ample, complexe și originale, realizate la momente diferite de timp și la niveluri diferite, reușind astfel să surprindă fenomenele studiate în dinamica și complexitatea lor, conferind cărții o reală valoare științifică. Structura cărții respectă nu numai cerințele unui asemenea demers științific, ci și exigențele unei lucrări de cercetare care se dovedește utilă specialiștilor din mediul academic sau din practică.

Prof.univ.dr. Gabriela Țigu: Scopul declarat cercetărilor întreprinse și al cărții este acela de a analiza profilul și potențialul turistic al Transilvaniei, în vederea elaborării și conturării unor strategii de promovare a acestei destinații turistice pe plan național și internațional, respectiv pentru a furniza soluții în vederea creșterii numărului de turiști români și străini la nivelul destinației.

Din cuprins
  • Managementul cererii turstice în România și Transilvania
  • Strategii de piață și managementul de destinație turistică
  • Managementul ofertei turistice în România și Transilvania
  • Studiu privind Transilvania ca destinație turistică
Puncte forte
  • analiza managementului cererii și al ofertei în România și, în mod particular, în Transilvania
  • demers deosebit de actual, interesant și util pentru decidenții turismului românesc
  • realizarea unei analize critice a evoluției turismului românesc și transilvan de la începutul secolului al XX-lea și până în prezent
  • evaluarea stării actuale a turismului românesc și transilvan, inclusiv a potențialului turistic al regiunii
  • investigarea amănunțită a modului în care trei categorii de actori (turiștii străini, turiștii români și prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legătură directă cu piața turistică a regiunii) percep serviciile turistice oferite în Transilvania, respectiv și a modului în care populația-gazdă percepe Transilvania ca destinație turistică
  • identificarea principalelor probleme și a elementelor care pot fi valorificate în promovarea turismului regiunii atât la nivel național, cât și pe plan internațional
  • 33 de anexe utile care fixează informația
  • peste 200 de grafice, figuri și tabele
Despre autor
Monica Maria Coroș este cadru didactic la Facultatea de Business din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, doctor în management și membră în mai multe echipe de cercetare.
Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard edenred

www.agaton.ro


ANPC-SAL ANPC-SOL