Cookies de analiza a traficului  Accept | (oricand puteti renunta la acceptul dat) Detalii
0
Back To Top
click aici:  REDUCERI 10-24%
23 Ianuarie - 31 Ianuarie 2025
(reduceri pe Autori, pe Edituri și pe Categorii)

 
​Comenzi peste 200 lei > transport gratuit
   Comenzi peste 350 lei > reducere 15%
0
Subcategorii
Biblia sau Sfânta Scriptură Credința Ortodoxă Ascetica şi mistica ortodoxă Liturgică. Pastorală. Locuri sfinte Biserica şi lumea ISTORIE - Politică - Sociologie Cărți pentru COPII Minte sănătoasă în corp sănătos Timpul liber (turism, literatură) EDUCAȚIE. Ştiinţă. Afaceri. SENSUL VIEȚII Idei de CADOURI (reduceri 10-24%) Diverse
Descarca oferte:
Oferta cărți PDF (alfabetic)
Oferte XLS (pe categorii): Cărți / Ob.bis.
Oferta Ed.Agaton: XLS

BNR:1 EUR=4.9763 LEI   1 USD=4.7792 LEI

 

 

 

 

 

Cuprins si Rasfoire
Autor: Nicoleta Valentina Florea

Editura C.H. Beck*
Categorie: Afaceri. Drept. Legislaţie (K5) (K5)
Anul 2014
184 pagini
13x20
175 grame
ISBN (cod bare): 9786061803538
Cod produs: 75177
Epuizata!
PRET: 30 RON



Prezentare Planul de marketing. Ghid practic:


Diferența dintre succesul și eșecul oricărei organizații!

Majoritatea organizațiilor ar trebui să dețină un plan de marketing care să fie folosit nu numai pentru a controla și monitoriza celelalte activități, ci și ca să aducă performanță. Pentru a crea planuri valoroase, care să nu sufere la capitolul realism, creativitate sau flexibilitate, organizația trebuie să desemneze pentru dezvoltarea acestora echipe eficiente, bine pregătite în prognozare și să perceapă planul de marketing mai degrabă ca pe un proces de învățare decât ca pe o funcție de control și monitorizare.
Astfel, cartea pune accent, printre altele, pe importanța realizării unui plan de marketing eficient și pe descrierea etapelor concrete necesare implementării acestuia.

Din cuprins

  • planul strategic de marketing
  • etapele implementării unui plan strategic de marketing
  • căi de ameliorare a unui plan de marketing
  • modele ale unui demers de planificare de marketing

Puncte forte

  • descrierea barierelor care pot sta în calea implementării eficiente a unui plan de marketing, precum și a căilor de ameliorare a acestuia
  • oferirea de exemple concrete pentru implementarea unui plan de marketing în domeniile producției și serviciilor

Despre autor
Lector universitar dr. în cadrul Departamentului de Management-Marketing al Facultății de Științe Economice, Universitatea „Valahia” din Târgoviște

Public țintă
Studenți; mediul de afaceri

Cuprins si Rasfoire
Cele mai noi produse din aceeasi categorie
mobilpay visa si mastercard visa mastercard edenred

www.agaton.ro


ANPC-SAL ANPC-SOL